fredag 12. august 2011

Snart skolestart...

...og jeg har visst kommet helt i tavle-modus!

Jeg har brukt treplatene fra et utrangert spill/puslespill,
har fylt igjen "hullene" med flisefug:) 
og malt framsiden  og kantene med tavlemaling i 3 strøk.

Baksiden ble kledd med ulike tapetrester,
èn med blått damask-tapet...

...èn med ballerina...

...og den siste med en sprek grønn Respatex-look-alike...
Til oppheng fikk de øyeskruer og Organzabånd,
og nå er de klare til skolestart!

Noen er fine foran, andre er fine bak, disse er fine fra begge sider...

3 kommentarer:

  1. De ble trolig kule, og en kjempefin gjenbruksidè !

    SvarSlett
  2. Du er så kreativ og flink! Likte særlig godt ballerinaen!

    SvarSlett
  3. Hei og takk for en super dag i går. Det var virkelig bare så hyggelig. :) :)
    Anna har endelig fått kontakt med internettet, så nå fikk jeg oppdatert meg litt i bloggverden.
    De tavlene ble veldig fine. Du er så kreativ og flink til å se mulighetene i alt mulig. Og så er alt så fint og ordentlig gjort.
    Du inspirerer meg.
    Stor klem Ellen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...