torsdag 1. september 2011

Begrensningens kunst...

Det er forandringer på gang i "huset på landet".
I løpet av høsten kommer det noen hybelboere hit,
og det gleder vi oss kjempemasse til!
Den lille haken er at vi må BEGRENSE oss,
eller i alle fall det vi eier,
sånn at de andre også får litt plass...
Det har vist seg å være enklere tenkt enn gjort,
utrolig nok!!!
Men jeg har fått en IDÈ.
Vakuumpakking.
(-jeg har lånt bildet hos Biltema)
Så nå kan du tro det skal bli sus over sakene
når penserviset og håndklærne ligger der
effektivt vakuumpakket
sammen med kjærlighetsbrevene
vi skrev til hverandre for mer enn 25 år siden.
For ikke å glemme julepynten
og malingsrestene fra de siste årenes oppussingsprosjekter...

Nå skal jeg ut og finne vakuumposer...

3 kommentarer:

  1. Hehe, vakuumpakket julepynt var jo kjempelurt! Jeg ser for meg temmelig flatklemte vattnisser :o)
    ^Jorunn^

    SvarSlett
  2. Så gøy! Dette blir spennende: )

    Tenk så gøy om du har mulighet til å komme på kurs en gang. Det skulle bli litt av en opplevelse, he-he

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...