lørdag 10. september 2011

Förste stopp...

... er Hamburg.
Her er det bare saa utrolig grönt!
Denne Kristornbusken for eksempel, er som et lite tre,
3 meter höy omtrent...
Jeg gaar omkring med hodet "paa nakken"
traerne er kjempestore, og det henger saa mye rart i dem:
epler, hasselnötter og eikenötter,
 og paa bakken er det fröhamser og alt mulig rart aa se paa
for en novise fra det nord-norske kystlandskap

I hagen leker buskete haler...

...som henger fast i söte ekorn-unger!


-og hekletöyet skrider sakte framover,
naa henger blomstene sammen i en lang remse.

Som du sikkert skjönner skriver jeg innlegget paa
en "innfödt" datamaskin, saa her mangler
det en del bokstaver, og saa har jeg noen til overs:
Üü, Ää,Öö,ß,
og noen staar paa helt feil sted,
men jeg finner fram!

Haaper at din dag blir like god og spennende
som min tegner til aa bli.
Herzensgrüße Bea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...