mandag 10. oktober 2011

Ferieheklinga er ferdig...

...og jeg har bare vært hjemme i ei uke!
Superfornøyd med egen innsats.
Den oppmerksomme vil kanskje stusse og si
at jeg ikke er helt i mål,
det  mangler jo knapper...

...og det er i grunne bortimot fantastisk:
Jeg har 5 store og 5 små glass med knapper
i alle verdens farger
og nesten fra hele verden:)
men altså INGEN knapper som passet
til denne nyheklede vestejakkesaken.

Så dermed er jeg på leting
etter passe store mørkerøde kuleknapper
som kan lukke herligheten i fronten,
tror den kommer til å være deilig og lun
utover høsten og vinteren.

Tistelmønster heter det nederste mønsteret på jakken,
øverst er det først en rad blomster,
så bikubemønster/bobler,
og i midten et smalere parti med fastmasker og staver.
Og jeg er litt stolt og ganske fornøyd,
for jeg har diktet alt helt selv,
og det ble ganske sånn
som jeg hadde sett det for meg inne i hodet mitt:)

1 kommentar:

  1. Så nydelig den ble. Du er så utrolig flink og kreativ.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...