torsdag 3. november 2011

Roser på en torsdag...


Roser er vakkert synes jeg...

I dag har jeg rammet inn litt gavepapir.
Det hender rett som det er at jeg kjøper små broderte bilder
på loppis eller bruktbutikk.
Noen av broderiene blir brukt til å dekorere sysaker med,
så jeg har etter hvert opparbeidet meg
et lite lager av rammer.
Kaste?
Nei, er du på styr! :)

Midt på glasset klistret jeg en rund borrelås... 

...så nå henger blomstene jeg sydde som dekor til veska mi (del1 og del 2)
klare til bruk på min "begynnende" rosevegg i gangen.
Lett å bytt til riktig farge,
idag er det den hvite som er i bruk
og derfor ikke var til stede da bildet ble tatt:)

Helt på tampen et lite tips til de som i likhet med meg
ikke alltid er like heldige med bildeopphenget:)
Ett bilde går bra!
Det er når nr.2 skal opp at jeg får utfordring,
i alle fall hvis det skal på samme høyde som nr.1.
I dag brukte jeg en turkis bommullstråd som jeg festet
 med tape i hver ende. Det var MYE LETTERE å se
 om  DEN  laget en bein strek på veggen, enn om
to spikre med en meters mellomrom
holdt noenlunde samme høyde.
Nå kunne jeg konsentrere meg
om avstanden mellom bildene i bredden.
Ser ut til at det funka bra,
på linje med laservateren:)

Ha en blomstrende fin torsdag!
Bea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...