torsdag 29. mars 2012

Rammelimbilde på mappe...

For en stund siden,
ganske lang stund siden faktisk,
fikk jeg et koselig rammelimbilde av Karna.
- Av en gammel bygning på ei grønn eng.


Jeg har hatt det hengende på inspirasjonstavla mi den siste tiden,
og idag var jeg tydeligvis ferdiginspirert:)

I stoffhylla fant jeg et quiltestoff jeg ikke har "sett" før,
det hadde de helt riktige fargekombinasjonene.
Litt lengre ned i hylla fant jeg en gammel kjøkkenbrikke,
en sånn som hører med til et sett med en liten, en mindre og en lang...

Sammen med en glidelås og litt kroklisse ble det hele til ei mappe
i en høvelig størrelse, ca 25x15.

Litt av brikken ble brukt til detaljer utenpå også,
en stripe foran og en bak.

Gleder meg til å ta den i bruk,
takk enda en gang, søte Karna,
for det fine bildet!!!

Ha fine dager fortsatt.
Bea


3 kommentarer:

  1. Den ble nydelig fin. Nydelig stoff-kombinasjon.:)
    Jeg har hatt en sovedag i dag. Men i morra skal jeg få sydd ferdig med den lilla velourkjolen.
    Ha en fin kveld!
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  2. Den blei veldig fin! Du har vore flink med strengen òg! ALLTID kjekt her hos deg!
    GOD PÅSKE!

    Marian

    SvarSlett
  3. Hvor er det dog smukt lavet.
    I like;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...