mandag 16. april 2012

Pent innrammet... del 1

Dette bildet ble med hjem fra brukt'en
 på grunn av innramminga:)

Skjønner du hva jeg mener?
Fine border og snirkler:)
Ramma måler omtrent 60x70 cm.

Jeg "kippet" løs maleriet
spekulerte litt,
og gikk så og handlet meg ei vindusfôring
 i butikken ved siden av verkstedet.

Når jeg syr har jeg som regel oversikt over
konsekvensen av mine handlinger;)
men er IKKE helt der når det gjelder snekring,
ikke ennå...
Godt at det jeg hadde sagd av på èn kant
passet høvelig greit der jeg plutselig manglet litt.
Etter dette limte og skrudde jeg "kassen"
sammen mens den sto støtt i ramma. 

Det er i denne retninga jeg er på vei.
Jeg har sett noen andre som har gjort det før meg,
og fikk så lyst på min egen innrammede hylle.
Så langt har jeg kommet,
forut venter litt fresing av hyllekanter,
sparkling og maling,
jeg har en god følelse:)

Forresten så ligner det litt på VÅR i dag, deilig!
Ha en fin dag.
Klem Bea

2 kommentarer:

  1. Så spennende prosjekt - fikk litt lyst til å herme den der om anledningen byr seg:) Nyt våren din:) Klem

    SvarSlett
  2. Den hylla kommer til å bli flott. Jeg turde ikke lage innmaten fra scratch den gangen jeg holdt på med et lignende prosjekt, så jeg synes du er tøff som tørr prøve :)
    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...