onsdag 23. mai 2012

Blondeglidelås og krystaller...

Jeg har kjøpt en hel REGNBUE full av glidelås!

Disse har så fine blondekanter,
her blir det effektivt slutt på å sy SKJULTE lukninger,
tror disse må på UTSIDEN med hele sin herlighet:)

Fargematchingen ser også ut til å skulle gå rimelig greit,
her finnes ALTERNATIVER...


De er kjøpt for nesten ingen penger på e-Bay
og ankom postkassen min i en konvolutt med kinesiske frimerker på.

Er det forresten noen der ute som har sett
noen forvillede balansekrystaller på "vidvanke"?
-Du vet, sånne som man har i mellomøret for å kunne gå stødig
på flatmark til hverdags, praktiske greier når de er der de skal være! 
Noen av mine har nemlig tatt seg en ferietur,
så her er flatmarka "gyngete" 
og jeg kjører gratis karusell dagen lang. 
Hvis du ser dem, så send dem hjem straks,
jeg har ikke tid og tålmodighet til disse "snurrighetene" mer:)

REDIGERT:
Her er link til der jeg kjøpte glidelåsene:
Advarsel: de har ganske mye snacks for den som liker å sy!!!

I linken kommer det opp to glidelåser, men hvis du trykker deg inn i sidemenyen under
Bag/purse findings
så vil det dukke opp en ny sidemeny der du finner
Zippers
og hele utvalget deres med blondeglidelåser.


Jeg har sett blondeglidelås hos
Polar Quilt, de har også nettbutikk

Ha det fint så lenge,
med eller uten snurr!
Klem Bea





8 kommentarer:

  1. De var flotte, vet du om noen norske butikker som selger dem.?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har lagt inn redigert link til en norsk nettbutikk,
      vil tro dette er mest typisk for quilte-butikker,
      de pleier å være særlig flinke med sytilbehør.
      Men det gikk veldig fint å bestille fra e-Bay!
      Du var så "anonym", skal tro hvem du er?:)

      Slett
  2. Åååå, nydelige glidelås. Sånne vil jeg også ha!!! Har du en link til selgeren? :)Gleder meg til å se hvordan du vil bruke dem.
    Har hørt om disse krystallene før, det høres ikke greit ut. Håper du finner dem fort!
    God klem fra meg :)
    PS! Nydelige strømper under her, men håper virkelig du ikke får bruke for dem i løpet av sommeren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann!
      Nå har jeg rotet litt rundt i hukommelsen og loggen,
      og lagt inn link til nettsiden. Men vær forsiktig!
      Det bugner av fristelser:)

      Slett
  3. oi oi oi har aldri sett slike fine glidelås før. Takker så mye for linken. Nydelige knapper du fikk kjøpt på ferien også. Herlig å ha til framtidige ideer.
    Her er sol og varme og I love it.
    Men nå igang med jobbings
    Hei hopp
    Randi

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at du er til inspirasjon for oss andre kreative mennesker.

    Award til deg på min blogg, om du vil ha den.

    Klem fra Linda (lindasinkreativeverden.blogspot.com)

    SvarSlett
  5. Huffameg..... Vet akkurat hvordan du har det - sliter med løse krystaller til tider jeg også - men etter en behandling så fester de seg igjen som oftest. Slitsomt på gyngende grunn.......
    Lekre glidelåser. Har bestillt selv på Polar quilt men sort og hvitt ble det på meg. Du har helt nydelige farger så skal inn på linken og titte - takker for tipset og nyyyyyyyyyt helgen.

    SvarSlett
  6. Lekre glidelåser. Må nok inn på den linken å sjå, hvis eg torer..Prøver å la vere å kjøpe meir no, før eg får unna litt av lageret. Men glidelås er jo kjekt å ha liggande :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...