onsdag 6. juni 2012

Kurs-tanker...



Så har jeg vært på kurs,
og ikke hvilket som helst kurs,
ikke sammen med hvem som helst,
og i alle fall ikke hos hvem som helst!!!

Jeg er MERKET dypt der inne,
der hvor kreative tanker og idèer tar form...

Jeg har lært så mye mer enn trykk-teknikker:
Man når bare de målene man setter seg,
og ikke før man har jobbet målrettet,
hardt og lenge.
Belønningen er til gjengjeld
SANN  LYKKE!
Noen ganger i form av økt kompetanse,
andre ganger i form av et verksted:)


Kunne du også hatt lyst 
å dra på kurs hos GITTE ?
Ikke nøl, det er en opplevelse for
hele deg!

Oddrun, Else og Gitte!
Takk igjen for den fine helga,
den fineste jeg har opplevd på lenge!
Ganske typisk, ikke sant:)

Klem Bea







8 kommentarer:

  1. Ser spennende ut dette! Gøy å få påfyll med noe veldig nytt og ikke minst hos inspirerende mennesker! Tenker du har kost deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så sant, Gitte!
      Og jeg har skam-kost meg:)

      Slett
  2. Jeg har også vært på kurs hos Gitte, en helt fantastisk dame som bobler over av kreativitet! :O)
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig, Fredrikke, hvilket kurs var du på?
      Og så Gitte da, dame som KAN det hun driver med.
      Super-inspirator og lett å like:)

      Slett
  3. Så spennende. Gleder meg til å se hvordan du vil bruke det.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet ikke helt OM jeg blir å bruke de til noe,
      men det var veldig nyttig og lærerikt å lage dem.
      Nå derimot har jeg hodet fullt av nye idèer:)

      Slett
  4. Spennende! Prøvde det der med rust, men fikk det ikke helt til på bomullsstoff.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia Vivveli.
      Skal tro hva du gjorde?
      Vi brukte eddik-vann som virkestoff,
      kanskje vi må prøve oss på et fellesprosjekt
      i løpet av sommeren:)
      Klem

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...