fredag 12. april 2013

En "vakkerhet" signert Barbro...

Tidliger i vinter viste Barbro med bloggen
en skjønn liten sommerfugl som hun hadde laget.

Jeg ble hodestups begeistret,
og kastet meg over tastaturet for å spørre,
veldig pent:),
om hun ville lage èn til meg også...



Og snille, hyggelige Barbro
både ville og kunne!
Og ikke lenge etter kom den flyvende...


Lekker miks
av både farger, materialer og teknikker,
man kan se at hun kan sine saker,  hun damen i Bergen.


Den må nesten oppleves "live",
for det er så mange fine nyanser og detaljer...


Ferdig innrammet måler den 50x50 cm.
Akkurat nå henger den på den grønne veggen i syrommet mitt,
og bærer bud om en vår som er på vei...
Jeg er en enkel sjel,
og denne gjør meg GLAD:)

Tusen takk enda en gang, Barbro!

Ha fine dager til vi sees igjen!
Klem Bea

2 kommentarer:

  1. Åå, jeg likte så godt det du har skrevet om mamman og pappan din lenger ned her. Sånn skal det være! God helg til deg:-) Siri:-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...